söndag igen

Hejsan!
Igår agerade man supporter hela dagen! Jag, syskonen och en massa polare tog oss ner till rugbyplanen och fick se Enköping ta SM-guld, riktigt bra gjort! Vi gick även förbi idrottshuset och kollade på EHFs herrar som vann sin handbollsmatch oxå =)
Efter en lugn helg väntar jag och Markus nu på att köttet ska tina och att ugnen ska bli varm så vi kan fixa lite potatisgratäng =) Sen blire soffmys med chips och godis <3 M börjar bli bättre nu så han ska jobba imorrn och då ere dags att göra sista rycket med kursen som ska lämnas in i veckan.
Nyss tog jag lite fina bilder:
________________________
Doris och Stina

________________________

Den gigantiska eken på gården

________________________

Björken på baksidan
________________________

Ha en bra kväll, det ska jag ha =) // Kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0