måndag igen

Hallo!
Det va ett ta sen men nu ere dags igen =)
De hart inte hänt så mycket den senaste tiden. Jag sover, äter och pluggar i stort sett. Men helgen har varit så jädra lyckad alltså!!
fredags när älsklingen kom hem från jobbet åkte vi och köpte mig en ny mobil! Jag älskar den, vill knappt lägga den ifrån mej =P Vi åkte sen och köpte en massa gott och bara mös framför tv:n.
På lördagen vare dags för Oktoberfest. Förra året hade jag asroligt men trodde aldrig att det skulle bli 10ggr så roligt i år. Vi köpte det såkallade Tyrolerpaketet som innehöll buffé, öl och jäger. Öl är inte gott, den fick Markus, men man drack mycket annat =P Mycket lyckad kväll!
Igår va jag mycket bakfull och käkade pizza i sängen! Efter det åkte vi till Alunda utanför Uppsala där M skulle spela innebandy.. gick sådär för'om men det berodde på att alkoholhalten i blodet fortfarande va skyhög!
Efter matchen åkte vi till M föräldrar i Rasbo och käkade grillat - väldigt gott!
Det va helgen, nu ska jag klä mig och åka till biblioteket (nej, jag har inte varit där än =P) och sen plugga!
Hare bäst // Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0